31 Ιαν 2013

ΔΗΛΩΣΗ Του μέλους της Κ.Ε. του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ Γεράσιμου Θεοφιλάτου

          Τα αναφερόμενα από τον κ. Κανή Ιωάννη, Πρόεδρο του Ναυτικού Ομίλου Μεσολογγίου, που δημοσιεύτηκαν αρχικώς στην ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας ΑΙΧΜΗ στις 26.1.2013 και αναδημοσιεύθηκαν και σε άλλες ιστοσελίδες, όχι μόνο υπερβαίνουν τα όρια της πολιτικής κριτικής και υποβαθμίζουν το δημόσιο διάλογο, αλλά συνιστούν ασύστολη ψευδολογία, κακόβουλες και συκοφαντικές σε βάρος μου διατυπώσεις που προσβάλλουν βαθύτατα την προσωπικότητά μου, την τιμή και την υπόληψή μου.
          Κατόπιν αυτών είμαι υποχρεωμένος να ζητήσω την παροχή δικαστικής προστασίας και να καταθέσω τόσο μήνυση εναντίον του όσο και να ασκήσω αγωγή αποζημιώσεως για την ηθική βλάβη την οποία έχω υποστεί.
          Τέλος δηλώνω ότι την όποια αποζημίωση ήθελε επιδικάσει το δικαστήριο θα την διαθέσω για την υποστήριξη κοινωνικών δομών αλληλεγγύης.
Μεσολόγγι 31.1.2013
Γερ. Θεοφιλάτος
Μέλος της Κ.Ε. του ΣΥΡΙΖΑ – ΕΚΜ  

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Share

Facebook Digg Stumbleupon Favorites More