8 Μαΐ 2013

Η Google αποκαλύπτει τις ανασφάλειές μας - βίντεο

Η Google αποκαλύπτει τις ανασφάλειές μας
Πηγή: Kool News
Add comment + 8 0 0 8

«Είμαι ακόμη παρθένα», «Είμαι έγκυος», «Δεν έχω σχέση», «Δεν έχω καριέρα», είναι μερικές από τις μεγαλύτερες ανασφάλειες, όπως αποκαλύπτουν τα αποτελέσματα του Google, για τις γυναίκες -αλλά και τους άντρες- ηλικίας 10-85 ετών!

Σύμφωνα με βίντεο που αναρτήθηκε στο YouTube από τη Μάριους Μπούτιν, δείχνει, ποιες είναι οι λέξεις που εμφανίζονται αυτόματα (ως προτεινόμενα αποτελέσματα), μέσω της μηχανής αναζήτησης του Google, πατώντας τη φράση «Είμαι [ηλικία] και…».

Η μεγαλύτερη ανησυχία –σε όλες τις ηλικίες- φαίνεται πως είναι η ανυπαρξία ερωτικής ζωή, αφού η πλέον πολυσύχναστη φράση είναι «Είμαι [ηλικία] και είμαι ακόμη παρθένος/α». Ακολουθούν οι φράσεις: «Είμαι [ηλικία] και είμαι έγκυος» (ή αντίστροφα «Ακόμη δεν έχω μείνει έγκυος», «Είμαι [ηλικία] και δεν έχω φιλήσει αγόρι/κορίτσι», «Είμαι [ηλικία] και δεν έχω κάνει καριέρα».

Στο βίντεο, φαίνεται, πως όταν πατήσει κανείς τη φράση «Είμαι 10», η πρώτη επιλογή που εμφανίζεται είναι «Είμαι 10 και είμαι έγκυος». Αντίστοιχα, για την ηλικία των 11, οι πρώτες επιλογές είναι «Είμαι 11 και θέλω μωρό», αλλά και «Είμαι 11 και είμαι χοντρός/η».

Αν «ανέβει» κανείς μερικά ηλικιακά σκαλοπάτια, και συγκεκριμένα στην ηλικία των 15 ετών, θα δει, πως οι περισσότεροι έφηβοι θέλουν να βρουν δουλειά, ενώ στα 16, ψάχνουν πολύ για να μετακομίσουν από το πατρικό τους σπίτι, σύμφωνα πάντα με τα αποτελέσματα της αναζήτησης στη διάσημη μηχανή του διαδικτύου.

Μεγαλώνοντας λίγο ακόμη, φαίνεται πως οι ανησυχίες σχετικά με την εξωτερική εμφάνιση γίνονται ολοένα και μεγαλύτερες, αφού οι αναζητήσεις στην ηλικία των 20, έχουν ως συχνότερα αποτελέσματα τα εξής: «Είμαι 20 και δεν έχω σχέση», «Είμαι 20 και έχω αδύναμα μαλλιά» και «Είμαι 20 και έχω ακόμη ακμή».

Αντίστοιχα, είναι τα αποτελέσματα και στις ακόμη μεγαλύτερες ηλικίες. Έτσι, μοιάζει πως το Google, μπορεί να δώσει μια εικόνα για το τι είναι αυτό που απασχολεί την κάθε ηλικία, δίνοντας –κατά κάποιον τρόπο- ένα σύντομο ψυχογράφημα της παγκόσμιας κοινωνίας.

Δείτε το αποκαλυπτικό βίντεο:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Share

Facebook Digg Stumbleupon Favorites More