4 Μαρ 2014

Γιατί απαγορεύτηκαν τα κηρύγματά μου!..

Εικόνα

Το προηγούμενο βίντεο, της σειράς «απαγορευμένα κηρύγματα», δημιούργησε σε κάποιους φίλους  απορία σχετικά με τους λόγους της απαγόρευσης.
Οι λόγοι έχουν εκτεθεί σε  κείμενα του μπλοκ ΥΠΕΡΒΑΣΗ, που όποιος θέλει να τους πληροφορηθεί μπορεί να  αποταθεί  παρακάτω :

1.       

γελοία απόπειρα ηθικής δολοφονίας…


2.       

Ματρόζος και Πλάτων …


Για όσους όμως δεν θέλουν να υποβληθούν στον κόπο της ανάγνωσης των σχετικών κειμένων έχω να πω τα εξής:

Πιστεύω ότι το Ευαγγέλιο, δεδομένου ότι είναι διαχρονικά επίκαιρο, αγκαλιάζει όλα τα ανθρώπινα προβλήματα και δεν αφήνει το παραμικρό έξω απ’ την αρμοδιότητά του. Ακόμη και τα, λεγόμενα, πολιτικά θέματα. Τα οποία, σκοπίμως, κατά τη γνώμη μου, τόσο το πολιτικό, όσο και το  εκκλησιαστικό, κατεστημένο τα θεωρεί ξένα προς τα ενδιαφέροντα του Ευαγγελίου και της Εκκλησίας. Σε αντίθεση με τη διδασκαλία και τη στάση, τόσο  του Χριστού, όσο και της  Παναγίας και των Αποστόλων και των Πατέρων. Όπως έχω επισημάνει σε αλλεπάλληλα κείμενα.

Στα θεμέλια αυτής της δεοντολογίας στήριζα, όχι μόνο τα γραφόμενά μου αλλά και τα κηρύγματά μου. Τα οποία όμως ήταν εκ μέρους του εκκλησιάσματος ευμενέστατα αποδεκτά.

Αφότου όμως το ΠΑΣΟΚ και η Νέα Δημοκρατία συνέπηξαν ενιαίο μέτωπο, η κατάσταση άλλαξε άρδην. Έτσι ώστε τόσο η ελαχιστότητά μου, όσο και τα κηρύγματά μου να γίνουν αντικείμενο απηνούς διωγμού. Μέχρις ότου και ο Σ/τος Αιτ/νίας κ. Κοσμάς να διατάξει τους ιερείς να μην μου επιτρέπουν να κηρύττω σε όλους τους ναούς της Μητρόπολης Αιτ/νίας.

Κατόπιν αυτού, αναγκάζομαι να δημοσιεύω σε βίντεο τα κηρύγματα τα οποία επέσυραν την μήνη των πολιτικών και εκκλησιαστικών εγκαθέτων. Προκειμένου, όχι πλέον το εκκλησιαστικό και πολιτικό κατεστημένο, αλλά η Εκκλησία του Δήμου, δηλαδή η Εκκλησία του Κλήρου και Λαού, που είναι, σύμφωνα με τον Άγιο Αυγουστίνο, «ο Χριστός παρατεινόμενος στους αιώνες», να σχηματίσει γνώμη για τα κίνητρα και την σκοπιμότητα της απαγόρευσης αφ’ ενός, αλλά και για την ποιότητα των κηρυγμάτων, εξάλλου. Τα οποία, μπορεί να μην είναι αριστουργήματα ρητορικής δεοντολογίας, αλλά, στο μέτρο του δυνατού, αναφέρονταν στα επίκαιρα προβλήματα. Και ιδιαίτερα, βέβαια, στην τωρινή πολυεπίπεδη κρίση.

 Όπως το τωρινό, που αναφέρεται παράλληλα τόσο στην τωρινή, όσο και στη μέλλουσα Κρίση:


Τέλος θέλω να σημειώσω ότι τόσο το προηγούμενο κήρυγμα, της Κυριακής,δηλαδή, του Ασώτου, όσο και το σχετικό με τη Μέλλουσα Κρίση τωρινό έχουν εκφωνηθεί στην Ι.Μ. της Μεταμόρφωσης του Σωτήρος, που βρίσκεται στους Τσουκαλάδες της Παραβόλας Αγρινίου.


παπα-Ηλίας

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Share

Facebook Digg Stumbleupon Favorites More